رزرو هتل هاي تهران رزرو هتل هاي تهران .

رزرو هتل هاي تهران

راهنماي سفر به تهران

تهران شهري بزرگ در شمال ايران و پرجمعيت ترين شهر كشور است. با وجود اينكه قدمتي چند صد ساله دارد و در شمال شهر تاريخي ري كه سال ها پايتخت ايران بوده است واقع شده ولي به لحاظ اصالت بر خلاف ساير شهر هاي ايران داراي فرهنگ، سوغات يا ابنيه هايي نيست كه اصالت خود را از آنها گرفته باشد در واقع تهران شهري است كه با توجه به موقعيت سياسي خود و به ويژه در صده اخير مركز تردد مردم سراسر ايران و محل وقوع دو انقلاب تاريخ ساز براي كشور بوده است و در واقع ملقمه اي از همه ي فرهنگ هاي ايران است. به همين خاطر شما فرهنگ هاي اقوام و شهر هاي مختلف ايران را در هر گوشه اي از اين شهر ميتوانيد ببنيد. ولي در سال هاي اخير بعد مدرن و سرمايه داري نسبت به ديگر ابعاد آن برتري دارد. به همين خاطر چيز هايي را كه شما نميتوانيد در ساير شهر هاي ايران پيدا كنيد در تهران ميتوانيد آن را به آساني پيدا كنيد و اين براي مسافران شهر تهران مي تواند از جمله جاذبه هاي آن باشد. پس اگر دنباله تازه ها هستيد پيشنهاد ميكنيم كه مسير سفر خود را به سمت تهران بچرخانيد.

براي هر مسافري در بدو ورود به شهر تهران مسئله اقامت در اولويت قرار دارد. هتل هاي تهران در سراسر شهر به اندازه كافي پراكنده شده اند و شما با توجه به محل هايي كه براي تردد براي شما اولويت دارد مي توانيد هتل خود را انتخاب كنيد. براي مثال اگر قصد رفتن به نمايشگاه بين المللي تهران را داريد ميتوانيد يك اتاق مناسب در هتل استقلال رزرو كنيد يا اگر براي تجارت به تهران مي آييد و مي خواهيد يك قرار كاري تمام عيار را تدارك ببينيد پيشنهاد ما رزرو اتاق در هتل تازه تاسيس و 5 ستاره هتل اسپيناس پالاس است. شما در هتل اسپيناس پالاس تهران مي توانيد شبي آرام را در محيطي مجلل سپري كرده و صبح پس از صرف صبحانه اي كامل، در فضاهاي تعبيه شده هتل جلسه كاري خود را با خيال راحت و با بهره گيري از كادر مجرب هتل اسپيناس پالاس بر گذار كنيد.

از ديگر موارد مهم در مدت اقامت شما در شهر تهران غذا مي باشد. در تهران شما غذاي خاصي را نميتوانيد پيدا كنيد ولي غذا هاي خاص هر شهر ديگري را در رستوران هاي شهر تهران ميتوانيد پيدا كنيد اينجا پر است از انواع رستوران ها با غذا هاي سنتي و محلي و فست فود هاي باحال و شيك. ميانگين قيمت غذا در رستوران هاي گران قيمت حدود 60 هزار توان و در رستوران هاي معمولي 15 هزار تومان مي باشد.

براي سفر به تهران نيز مي تونيد از فرودگاه هاي امام خميني و مهرآباد و همچنين از ترمينال هاي اتوبوس راني تهران كه در چهار طرف و مركز شهر قرار دارند و به سراسر ايران در هر ساعتي اتوبوس در آنها يافت ميشود استفاده كنيد. همچنين راه آهن تهران در خيابان وليعصر نيز قطار براي تردد در ايران را دارد به ويژه براي مسير تهران به مشهد و بر عكس و همچنين شما ميتوانيد از امكانات رزرو هتل مشهد در فرودگاه هاي مشهد نيز استفاده به عمل بياوريد.

در آخر هم تهران پر است از مكان ديدني انواع موزه هاي، بنا ها، كاخ ها و فضا هاي طبيعي و جاذبه هاي فضاي سبز كه از ديدن آنها لذت خواهيد برد و به ويژه لذت خريد در انواع پاساژ ها و مراكز خريد بسيار بزرگ كه در سطح خاورميانه تك هستند.


برچسب: تهران، هتل هاي تهران، هتل، هتل اسپيناس پالاس، هتل استقلال، رزرو هتل مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۵:۳۶ توسط:رزرو هتل موضوع:

ديدنيهاي چابهار

ين مسجد در روستاي دزك در ۳ كيلومتري هتل فردوس چابهار شرق سراوان واقع شده است. زمان ساخت مسجد مشخص نيست. احتمال داده مي‌شود كه اين مسجد به زمان دوران صفويه تعلق داشته هتل فردوس چابهار باشد. مصالح به كار رفته در ديوارها و ستون‌ها از خشت وچينه و پوشش سقف از فرآورده‌هاي نخل و خرما و گز و كنار است.ساختمان قديمي فرمانداري چابهار كه از دوران قاجار به جا مانده، اكنون موزه محلي چابهار است. اين بنا بر روي سكويي به ارتفاع يك و نيم متر و به وسعت حدود ششصد و پنجاه متر مربع بنا شده و داراي سه درب ورودي، مجموعه اتاق‌ها، راهرو و… است. هتل ليپار چابهار بنا در دو طبقه ساخته شده است كه قسمتي از آن بوسيله سكويي با سقف چوبي و ستون آهني احاطه شده است.اين تالاب به تالاب صورتي نيز موسوم است و از مناطق زيبا و طبيعي منطقه است كه با چشم‌اندازي هتل ليپار چابهار فوق‌العاده در ۱۵ كيلومتري شرق چابهار در نزديكي روستاي رمين و در مسير جاده ساحلي چابهار-گواتر قرار گرفته است. وجود پرندگاني چون چنگر، فلامينگو، كشيم، انواع حواصيل، طاووسكن، باقرقره، تيهو، عقاب دشتي، زيبايي اين منطقه را دوچندان نموده است.غارهاي بان مسيتي به مجموعه غارهايي در ۵ كيلومتري شمال باختري روستاي تيس در دامنه كوه شهبازبند (در نزديكي چابهار) گفته مي‌شود. يك غار طبيعي و دو غار مصنوعي در كنار هم قرار دارند. غار اول طبيعي و به شكل هتل لاله چابهار نيم‌دايره و با استفاده از روش تراشكاري درون غار و دهانه آن توسعه پيدا كرده است. يك آرامگاه كوچك از گچ به صورت دوسطح هتل لاله چابهار افقي كه بر روي يكديگر قرار دارند و فاقد آثاري مانند سنگ‌نبشته، خط و لوحه در عمق يك متر از سطح غار ديده مي‌شود كه در گرد آن يك فضاي كوچك وجود دارد.


برچسب: چابهار، هتل فردوس چابهار، هتل ليپار چابهار، هتل لاله چابهار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۵:۲۰ توسط:رزرو هتل موضوع: