رزرو هتل هاي تهران رزرو هتل هاي تهران .

رزرو هتل هاي تهران

بازاريابي پيامكي

 

بازاريابي پيامكي: اين روش از طريق ارسال پيامك صورت مي‌گيرد كه به دليل اينكه فرستنده مي‌تواند پنل پيامك اطمينان حاصل كند كه مخاطب خود پيام را دريافت كرده رايج‌ترين روش بازاريابي موبايلي مي‌باشد. بازاريابي MMS: اين پنل اس ام اس روش از طريق ارسال فايل فيلم يا عكس به مخاطب پنل پيامك صورت مي‌گيرد.بازاريابي برنامه‌اي: در اين روش بازارياب با ايجاد يك برنامه حول محور محصول يا خدماتي كه قصد ارائه آن را دارد با مخاطب خود ارتباط بر قرار مي‌كند.بازاريابي پنل پيامك درون بازي: همان‌طور كه در اكثر بازي‌هاي موبايل مشاهده كرده‌ايد در قسمتي از يك بازي پنل اس ام اس يك پيغام تبليغاتي به نمايش در مي‌آيد كه اين پيغام مي‌تواند جاي خود را به محصول يا خدمت مورد نظر شما بدهد البته يك نكته قابل ذكر است و آن اينكه اگر پنل پيامك خود بازي مورد نظر را طراحي نكرده‌ايد و قصد داريد اين كار را به يك بازي كه از پنل اس ام اس قبل طراحي شده است بسپاريد بهتر است اين بازي مخاطبين زيادي داشته باشد تا اينكه پنل پيامك تعداد افرادي كه پيغام شما را مي‌بينند افزايش يابد. اين پيغام مي‌تواند شامل آدرس سايت شما يا هر چيز ديگري باشد. بازاريابي موبايلي پنل اس ام اس وب محور: اين روش شامل طراحي صفحات وب براي موبايل بوده كه از اندازه خاصي پيروي مي‌كند و استاندارهاي پنل پيامك ويژه‌اي دارد.كدهاي QR: اين كدها اين امكان را به مخاطبين مي‌دهند كه به جاي وارد كردن آدرس يك سايت با اسكن يك كد دوبعدي به يك صفحه از وب دسترسي پنل پيامك پيدا كنند. طريقه استفاده پنل اس ام اس از آنها هم به اين صورت است كه شما مي‌توانيد اين كدها را در صفحات وب، برروي كالاي خود، هدايا و بنرهاي تبليغاتي خود در سطح شهر استفاده كنيد.


برچسب: پنل پيامك، پنل اس ام اس، پيامك، اس ام اس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۲۵:۵۵ توسط:رزرو هتل موضوع:

راهنماي سفر به شهر مشهد

 

اگر قصد انجام سفر هاي زيارتي را داريد و در كنار آن ميخواهيد از تفريحات سالم نيز استفاده كنيد و در كل سفر هيجان انگيزي را تجربه نماييد ما سفر به مشهد را به شما پيشنهاد مي كنيم.

شهر مشهد به توجه به خيل بزرگ گردشگراني كه در طول سال از آن بازديد مي كنند داراي امكانات مناسب براي گردشگران نيز مي باشد. فرودگاه بزرگ شهيد هاشمي نژاد شهر مشهد كه در تمام طول روز به نقاط مختلف كشور پرواز دارد، رآهن شهر مشهد كه داراي قطار هاي سريع السير به نقاط مختلف مي باشد. سيستم حمل و نقل درون شهر منظم و همچنين وجود خط مترو در شهر مشهد از ديگر ويزگي هاي اين شهر است.

رزرو هتل در شهر مشهد به سادگي و با هر بودجه اي امكان پذير مي باشد. شما ميتونيد از بين هتل هاي مشهد با هر بودجه اي كه داشته باشد و در هر نقطه شهر و با هر فاصله اي نسبت به حرم هتل مناسب خود را از ميان هتل هاي مشهد انتخاب و رزرو نماييد.

علاوه بر زيارت حرم امام رضا شما ميتوانيد در مشهد به توس و مقبره فردوسي شاعر بزرگ ايراني نيز برويد و از سرزمين موج هاي آبي كه بزرگترين مجموعه آبي سرپوشيده جهان مي باشد استفاده نماييد. منطقه خوش آب و هواي طرقبه و شانديز و پارك ملت نيز از ديگر جاذبه هاي شهر مشهد مي باشند.


برچسب: رزرو هتل، مشهد، هتل، رزرو، هتل هاي مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۲۵:۲۹ توسط:رزرو هتل موضوع:

راهنماي سفر به كيش

 

براي گردشگراني كه در جستجوي تجربه هيجان هاي دست نيافتي هستند، جزيره كيش بهترين انتخاب براي سفر مي باشد.

شما در جزيره زيباي كيش مي توانيد در كنار ساحل انواع تفريح هاي دريايي را تجربه كنيد. براي مثال پاراسل كه پرواز با چتر از طريق كشيدن قايق مي باشد يكي از تفريحات هيجان انگيز مي باشد. خريد از ده هاي مركز خريد بزرك كه در آنها برترين برند هاي روز دنيا محصولات خود را ارائه مكنند يكي ديگر از تفريحات كيش مي باشد.

كيش جزيره اي كوچك است امام امكانات فراواني براي مسافران خود فراهم كرده است. فرودگاه بين المللي جزيره كيش كه تقريبا به سراسر ايران پرواز در طول روز دارد و همچنين پرواز ها خارجي نيز از طريق آن انجام مي شود. سيستم حمل و نقل بسيار منظم كه از طريق 100 ها تاكسي موجود در جزيره كه همگي مجهز به سيستم كنترل مركزي ميباشند.

رزرو هتل با قيمت هاي متنوع كه براي هر گردشگري امكان سفر به جزيره كيش و اقامت در يكي از هتل هاي كيش را فراهم نموده است. شما در جزير كيش مي توانيد با توجه به بودجه خود انتخاب كنيد كه در كدام هتل مي خواهيد اقامت داشته باشد.

رزرو هتل هاي كيش از طريق سايت رزرواسيون آريا و به صورت آنلاين انجام مي شود. شما از طريق اين سايت ميتوانيد براي هر يك از هتل هاي كيش اتاق يا سوئيت دلخواهتان را انتخاب و رزرو نماييد.


برچسب: رزرو هتل، هتل هاي كيش، كيش، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۲۴:۵۶ توسط:رزرو هتل موضوع:

راهنماي سفر به شيراز

 

سفر در ايران پر جاذبه براي هر گردشگري هيجان انگيز و گيج كننده است، هيجان انگيز است چون ايران بزرگ فراوان است از تمدن هاي متنوع و باشكوه و سر در گم كننده است به خاطر اينكه گردشگر واقعا نميداند كه از كجاي ايران سرزمين بزرگ براي سفر شروع كند. امام پيش نهاد من سفر به مهد تمدن ايراني يعني استان فارس و شهر شيراز است.

سفر به شهر شيراز با توجه به وجود امكانات مناسب براي گردشگران به راحتي انجام ميشود. فرودگاه بين المللي شهر شيراز يكي از بزرگترين فرودگاه هاي كشور مي باشد كه هم پرواز ها داخلي و هم پرواز ها خارجي در آن انجام ميشود. ايستگاه راهن شيراز نيز يك از ايستگاه هاي راهن مدرن كشور است كه در سال 1390 افتتاح شده است. در شهر شيراز امكانات مختلفي از جمله اتوبوس هاي درون شهري و تاكسي سرويس هاي متنوع براي جابجايي مسافران در سطح شهر وجود دارد.

هتل هاي شيراز از تنوع بسيار زيادي برخوردار است. شيراز داراي هتل هاي 1 تا 5 ستاره مي باشد كه برخي از هتل هاي شيراز به تازگي افتتاح شده اند و داراي خدمات لوكس در سطح بين المللي ميباشند. براي مثال هتل بزرگ شيراز از جمله هتل هاي 5 ستاره شيراز است كه در كنار دروازه قران شيراز احداث گرديده و همكنون در حال فعاليت مي باشد. شما مي توانيد با هر بوجه اي در هتل هاي شيراز اتاق يا سوئيت رزرو كنيد. رزرو هتل در شهر شيراز به راحتي و از طريق سايت هاي رزرو آنلاين مثل سايت رزرواسيون آريا انجام ميگردد.

بعد از آگاهي از اين مسائل حال با خيال راحت مي توانيد به گشت و گذار در شهر شيراز بپردازيد. از جمله مكان هاي ديني شهر شيراز دروازه قران، حافظيه آرامگاه حافظ و آرامگاه سعدي دو شاعر نامي ايران و همچنين تخت جمشيد و آرامگاه كوروش كبير در پاسارگاد مي باشد.


برچسب: هتل هاي شيراز، هتل، شيراز، رزرو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۲۴:۲۰ توسط:رزرو هتل موضوع:

راهنماي سفر به تهران

 

شهر تهران پايتخت ايران به دلايل مختلفي مقصد بسياري از گردشگران و ايران دوستان مي باشد. علاوه بر سفر هاي كاري كه براي خريد از بازار بزرگ و تاريخي شهر انجام ميشود و يا سفر هاي به قصد شركت در نمايشگاه بين المللي تهران يا ساير سمينار ها و كنفرانسها انجام مي شود تهران داراي جاذبه هاي ديگري نيز مي باشد. مجموعه بزرگ كاخ هاي سعد آباد و كاخ هاي ديگري كه در سطح شهر پراكنده هستند و قدمت آنها به دوره قاجار و قبل تر ميرسد و همچنين مناطق خوش آب و هايي مثل دركه و دربند و موزه هاي بسياري كه در سطح شهر قرار دارند از ديگر جاذبه هاي شهر تهران مي باشد.

تهران شهري ايست كه امكانات بسياري براي گردشگران در آن موجود است. تهران داراي دو فرودگاه بزرگ مي باشد، ايستگاه راهن و 4 ترمينال اتوبوس هاي برون شهري، سيستم حمل و نقل شهري بزرگ و وجود خطوط مختلف مترو از ديگر امكانات شهر تهران مي باشد.

گردشگران با هر بودجه اي ميتوانند در شهر تهران براي رزرو هتل اقدام نمايند. تهران داراي انواع هتل هاي 1 تا 5 ستاره مي باشد. براي رزرو هتل هاي تهران در هر نقطه اي از شهر بدون مشكل مي توانيد اقدام نماييد از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب تهران هتل هاي مختلفي وجود دارند كه آماده پذيرايي از مسافران مي باشند.

براي رزرو هتل هاي تهران مي توانيد از طريق سايت رزرواسيون آريا اقدام نماييد، ما از طريق اين سايت مي توانيم با تخفيف هاي زياد رزرو هر يك از هتل هاي تهران را براي شما انجام دهيم.


برچسب: هتل هاي تهران، رزرو هتل، هتل، تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۲۳:۴۵ توسط:رزرو هتل موضوع: