رزرو هتل هاي تهران رزرو هتل هاي تهران .

رزرو هتل هاي تهران

هتل فردوسي تهران و هتل اساره تهران

كارمان برگزاري كنفرانس ها و مراسم سياسي بود .و معمولا در هتل فردوسي تهران يا هتل اساره تهران مراسم ها را برگزار مي كرديم جون امكانات رفاهي مناسبي داشتند با قيمت مناسب. اين بار مراسم كمي فرق داشت با دفعات قبل و بايد يك تهران گردي را هم براي ميهمانان مي گذاشتيم ،برنامه از اين قرار بود كه بعد از پايان مراسم ميهمانان را به باغ فردوس عمارت مسعوديه برج طغرل برج ميلاد ببريم وبعد به محل اقامت شان بازگردانيمشان.


برچسب: هتل فردوسي تهران، هتل اساره تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۲۳:۰۹ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل بزرگ تهران وهتل فردوسي

دوره قبلي كه براي مسابقات اسكي روي چمن به تهران آمده بوديم در هتل بزرگ تهران اتاق گرفته بوديم در اين دوره در هتل فردوسي اتاق گرفتيم چند روز بعد از مسابقات كه در ديزين برگزار شد مل تهران را ترك نكرديم تا بتوانيم كمي در تهران بگرديم.از بناهاي تاريخي كه هم اكنون به ياد دارم كاخ موزه سعد آباد كاخ گلستان ونياوران را ديديم به پل طبيعت برج ميلاد دربند بام تهران نيز رفتيم واقعا خوش گذشت و هزم شكست برايم راحت تر شد


برچسب: هتل بزرگ تهران، هتل فردوسي، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۲۲:۳۸ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل هويزه و هتل بزرگ تهران 2

ديگر تمام كافي شاپ هاي تهران را گشته بودم از كافي شاپ هتل هويزه گرفته تا هتل بزرگ تهران 2 همه و همه را گشته بودم و تست زده بودم جوري كه هر كس مي خواست به كافي شاپ برود از من آمار مي گرفت من به جاي گشتن در كاخ سعدآباد و كاخ نياوران و گلستان و باغ فردوس عاشق ديدن كافي شاپ ها بودم با آن دكور هاي عجيب و زيبايشان كه باعث آرامش من مي شدند همين دليل جلب توجه من به آنها بود.


برچسب: هتل هويزه، هتل بزرگ تهران2، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۲۲:۰۷ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل انقلاب و هتل كوثر تهران

ما در دانشگاه تهران با هم آشنا شديم به همين خاطر هر سال سالگرد ازدواج مان را به تهران ميرفتيم و در يكي از هتل ها اتاقي مي گرفتيم سال قبل در هتل انقلاب بوديم و امسال هتل كوثر تهران. هميشه به جاهايي ميرفتيم كه دوران آشنايي مان ميرفتيم، كاخ سعد آباد كاخ موزه ملت و برج ميلاد و برج طغرل و دركه و دربند و بام تهران و هر بناي تاريخي كه به ذهن شما برسد ما در آن دورا مي رفتيم و هر سال تكرارش مي كنيم.


برچسب: هتل انقلاب، هتل كوثر تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۲۱:۳۸ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل اوين تهران و هتل انقلاب تهران

هتل هاي زيادي را در اين چند سال امتحان كرده بودم ولي هيچ كدام به راحتي هتل انقلاب تهران و هتل اوين تهران نمي شدند دو هتل عالي براي اقامت چند شب در تهران بزرگ ، تهراني پر از اماكن تاريخي و تفريحي بالا كه به خواهم نام ببرم يك مثنوي هفتاد من مي شود ولي بد نيست چن جايي را برايتان نام ببرم، كاخ هاي نياوران و گلستان كاخ موزه سعد آباد عمارت عثماني باغ فردوس تخت مرمر و اماكن تفريحي همچون برج ميلاد پل طبيعت بام تهران و...


برچسب: هتل انقلاب تهران، هتل اوين تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۲۱:۰۸ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل اوين و هتل پارسيان اوين

براي شركت در نمايشگاه بين الملل به تهران آمديم و در هتل پارسيان اوين اتاق گرفتيم و بعد از ظهر به نمايشگاه رفتيم و غرفه را براي فردا آماده كرديم.بعد از اتمام نمايشگاه ما به تماشاي كاخ سعد آباد و پل رومي عمارت دارالفنون رفتيم روز بعد به پل طبيعت و برج ميلاد رفتم و به هتل اوين بازگشتيم تا براي رفتن آماده شويم.ولي من دوست داشتم يك روز ديگر در هتل بمانم چون پر از امكانات رفاهي بود.


برچسب: هتل پارسيان اوين، هتل اوين، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۲۰:۴۰ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل اسپيناس سعادت آباد و هتل اسپيناس پالاس تهران

اولين بار در هتل اسپيناس سعادت آباد ديدمش، براي تماشاي فيلم هاي جشن واره فجر آمده بود. اصلا من از آنجا با فيلم آشنا شدم والله من را چه به ديدن فيلم ولي از آن به بعد عاشق فيلم شدم شايدم عاشق او!هر سال براي شركت در جشنواره به تهران مي آمدم و در هتل اسپيناس پالاس تهران اتاق مي گرفتم تا شايد باز او را ببينم ولي نشد كه نشد و من را در تهران بزرگ رها كرد،در پل طبيعت و در كاخ سعد آباد .


برچسب: هتل اسپيناس سعادت آباد، هتل اسپيناس پالاس تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۲۰:۱۲ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل فرودگاه امام و هتل اسپيناس پالاس

ديروقت بود كه هواپيما در فرودگاه امام نشست و من تصميم گرفتم شب را در هتل فرودگاه امام بمانم و صبح به داخل شهر بروم و كارهايم را انجام بدهم. هتل خوب و امكانات رازي كننده اي داشت ولي من در سعادت آباد كار داشتم و بايد ميرفتم مسير برام دور بود صبح به هتل اسپيناس پالاس رفتم و اتاق گرفتم تا به محل كارم نزديك باشم و بتوانم در تهران هم گشتي بزنم كه توانستم به تماشاي باغ پرندگان پل طبيعت باغ فردوس كاخ نياوران و كاخ گلستان بروم.


برچسب: هتل فرودگاه امام، هتل اسپيناس پالاس، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۱۹:۲۳ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل نووتل تهران و هتل فرودگاه امام خميني

وسايل زيادي داشتيم و خيلي هم خسته بوديم يه همين خاطر تصميم گرفتيم در هتل نووتل تهران كه به هتل فرودگاه امام خميني معروف است و در خود فرودگاه مي باشد اتاق بگيريم و وسايلمان را در آنجا بگذاريم و ماشيني كرايه كنيم و به گشتن در تهران برويم از ديدن مناطق تاريخي ديگر خسته شده بودم بيشتر به بام تهران و برج ميلاد و پل طبيعت رفتيم.


برچسب: هتل نووتل تهران، هتل فرودگاه امام خميني، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۱۸:۵۴ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل لاله تهران و هتل هما تهران

تعداد جهانگرداني كه اين بار براي تور تهران گردي آمده بودند زياد بودند و هتل ها هم شلوغ به همين خاطر ما تصميم گرفتيم آنها را به دو گروه تقسيم كنيم ،گروهي را در هتل لاله تهران و گروهي ديگر را در هتل هما تهران .دو تا از بهترين هتل هاي كشور با امكانات رفاهي بالا و بي نظير.قرار بود به مدت يك هفته تور تهران گردي باشد و در اين مدت ما جهانگردان را براي ديدن نقاطي همچون كاخ سعد آباد، برج طغرل، تخت مرمر،كاخ گلستان ،برج ميلاد، دروازه باغ ملي و ديگر نقاط ديدني تهران ببريم.


برچسب: هتل لاله تهران، هتل هما تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۱۸:۲۲ توسط:رزرو هتل موضوع: