رزرو هتل هاي تهران رزرو هتل هاي تهران .

رزرو هتل هاي تهران

هتل شهر و هتل حجاب تهران

هتل شهر كمي از مركز شهر فاصله داشت ولي نزديك جنگل بود و اين انتخابم را سخت كرده بود ولي من بايد نزديك دانشگاه تهران هتل مي گرفتم براي همين به هتل حجاب تهران رفتم تا نزديك دانشگاه باشم بعد از چند روز كه كارم در دانشگاه تمام شد به موزه سعد آباد و پل طغرل كاخ نياوران پل طبيعت رفتم تا هوايي عوض كنم و بعد به شيراز برگشتم.


برچسب: هتل شهر، هتل حجاب تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۱۰:۴۷ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل آپارتمان مديا تهران وهتل شهر تهران

مراسم عقد را قرار بود در هتل شهر تهران كه سالن زيبايي براي اين كار داشت بگيريم و از آنجايي كه خانواده عروس اهل تهران نبودند قرار شد براي آنها در هتل آپارتمان مديا تهران اتاق بگيريم چون دوست داشتند نزديك پارك آب و آتش باشند آنها بيشتر آمده بودند تهرانگردي تا مراسم عقد تمام نقاط ديدني تهران را رفتند از دربند و دركه گرفته تا بام تهران و برج ميلاد كاخ موزه سعد آباد همه و همه را ديدند .


برچسب: هتل شهر تهران، هتل آپارتمان مديا تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۱۰:۳۹ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل رز تهران و هتل آپارتمان گلشهر تهران

عاشق احسان خواجه اميري بودم ولي هرگز او را از نزديك نديده بودم. براي شركت در كنسرتش به تهران آمدم و در هتل رز تهران اتاق گرفتم هتل از جايي كه قرار بود كنسرت برگزار شود كمي دور بود به همين خاطر در هتل آپارتمان گلشهر تهران كه نزديكتر بود رفتم بعد پايان كنسرت هرجور شد به ديدنش رفتم و چند عكس هم با او گرفتم .واقعا شب به ياد ماندني بود كه هرگز از يادم نمي رود .به نظرم بايد نقاشي از چهره اش ترسيم كنند و در تمام كاخ هاي تهران (سعد آبا نياوران و گلستان) و سردر ميلاد بزنند بس كه صداي زيبا دارد.


برچسب: هتل رز تهران، هتل آپارتمان گلشهر تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۱۰:۲۳ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل مارليك تهران و هتل ساينا تهران

براي بستري شدن در بيمارستان 502 ارتش به تهران آمده بود و اين بيمارستان به هتل مارليك تهران بسيار نزديك بود تا خانواده اش آنجا ساكن بشوند ولي هتل اتاق خالي نداشت و من برايشان در هتل سايانا تهران اتاق گرفتم اين هتل از هتل مارليك چيزي كم نداشت و امكانات رفاهي بالايي داشت بعد از تلخيص شدندش از بيمارستان او را به همراه خانواد اش در تهران گرداندم شب را در دربند و برج ميلاد گذرانديم و فردايش به كاخ موزه سعد آباد رفتيم و از آنجا آنها را به ترمينال بردم تا به شهرشان برگردند.


برچسب: هتل مارليك تهران، هتل ساينا تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۱۰:۱۶ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل دياموند و هتل كوروش تهران

شهريور ماه كه براي شركت در برنامه خنده وانه با همسرم آمده بودم در هتل دياموند يك شب مانديم و به دليل مرخصي نداشتن من نتوانستيم در تهران گشتي بزنيم. در پاييز چند روزي من مرخصي داشتم و با خانواده به تهران آمديم و در هتل كوروش تهران اتاق گرفتيم سعي كرد م خانواده را به تمام نقاط ديدني تهران ببرم از موزه ها گرفته تا عمارت عثماني كاخ گلستان و كاخ نياوران و پارك پليس ميدان آزادي برج ميلاد ،هر جا را كه به ذهنم مي رسيد رفتيم.


برچسب: هتل دياموند، هتل كوروش تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۱۰:۰۹ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل هالي تهران و هتل ميگون

گروهي عاشق بناهاي تاريخي بودند و براي ديدن كاخ نياوران و كاخ گلستان و كاخ موزه سعدآباد تخت مرمر برج طغرل آمده بودند و ما آنها را براي راحتي شان به هتل هالي تهران برديم تا نزديك باشند و گروهي براي ديدن مناظر طبيعي تهران و چه جايي بهتر از هتل ميگون كه در ارتفاعات شميرانات بود و مي توانستند به دره فشم و دره و غارهاي هملون و كوه آبك بروند.


برچسب: هتل هالي تهران، هتل ميگون، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۰۹:۵۳ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل جهانگردي ميگون و هتل دياموند تهران

براي گرفتن چند سكانسشان كه در تهران بود آمده بودند چون در دو نقطه مختلف تهران كه از هم فاصله داشتند قرار بود فيلمبرداري انجام شود در دو هتل اتاق گرفتند براي صحنه اي كه در ارتفاعات فشم بود در هتل جهانگردي ميگون اتاق گرفتند و براي صحنه اي كه در بازار تجريش و پارك ملت بود در هتل دياموند تهران ماندند.يك ميهمان خارجي نيز داشتند كه مسئوليت گرداندن او در تهران بر عهده ي من بود و من او را به كاخ كوزه سعد آباد تخت مرمر موزه آبگينه ميدان آزادي و برج ميلاد بردم.


برچسب: هتل جهانگردي ميگون، هتل دياموند تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۰۹:۴۶ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل اسكان تهران و هتل نادري تهران

من يك شب در تالار وحدت كنسرت داشتم و مي خواستم هتلم نزديك به تالار باشد براي همين گروه برنامه ريز برايم در هتل نادري تهران اتاق گرفتند تا من راحت باشم .بعد از كنسرت خانواده دوست داشت چند روزي در تهران باشد تا گشتي در شهر بزنند ولي هتل براي يك شب بيشتر رزرو نشده بود و براي شب هاي ديگر اتاق خالي نداشت ما هم به هتل اسكان تهران كه به بناهاي تاريخي كاخ موزه گلستان، دروازه تهران، موزه ايران باستان، موزه آبگينه، موزه سكه و جواهرات رفتيم و چند روزي كه در تهران بوديم در آنجا مانديم.


برچسب: هتل نادري تهران، هتل اسكان تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۰۹:۳۹ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل پارس تهران و هتل تاوريژ

هر دو هتل ويژگي هاي خاص خود را داشتند هتل پارس تهران به خيابان وليعصر،پارك دانشجو، تئاتر شهر، تله كابين توچال، مجموعه فرهنگي سعدآباد، پارك ملت و هتل تاوريژ كه اسم جالبي هم داشت به مكان هايي همچون چهارراه وليعصر، پارك ساعي، باغ فردوس، پارك ملت، برج ميلاد حال ما مانده بوديم كه كدام يك از دو هتل را براي آن دو هفته اي كه در تهران هستيم براي اقامت انتخاب كنيم كه در آخر تصميم بر آن شد كه هر هفته در يك هتل بمانيم.


برچسب: هتل پارس تهران، هتل تاوريژ تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۰۹:۲۸ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل مرواريد تهران و هتل رودكي تهران

وقتي براي ثبت نام دخترم به تهران آمديم در هتل رودكي تهران كه نزديك دانشگاه بود اتاق گرفتيم و اينبار نيز خواستيم در آن هتل اتاقي بگيريم اما متاسفانه اتاق خال نداشتند و ما به توصيه يكي از دوستان در هتل مرواريد تهران اتاق گرفتيم وبه گشت و گذار در تهران پرداختيم به دربند و دركه و پيست توچال كه در شمال تهران بود رفتيم و به كاخ موزه سعدآباد و كاخ نياوران و كاخ گلستان تخت كيكاووس و تخت مرمر برج ميلاد نيز رفتيم.


برچسب: هتل رودكي تهران، هتل مرواريد تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۰۹:۱۸ توسط:رزرو هتل موضوع: