رزرو هتل هاي تهران رزرو هتل هاي تهران .

رزرو هتل هاي تهران

هتل ايرانشهر و هتل البرز تهران

دايي جان قرار بود براي ديدن تئاتر يكي از دوستانش به تهران بيايد و از ما خواسته بود تا در آن نزديكي هتلي برايش رزرو كنيم .هتل البرز تهران هم راحت بود و هم نزديك تئاتر شهر اما اتاق خالي نداشت و ما مجبور شديم در هتل ايرانشهر كه داراي امكانت رفاهي خوبي بود ولي كمي فاصله داشت برايش اتاقي بگيريم بعد از تمام شدن تئاتر دايي خواست برود ولي با اسرار دوستش چند روز ديگر ماند تا در تهران گشتي بزند.دايي عاشق بنا هاي تاريخي بود بنابراين ما به تماشاي كاخ موزه سعدآباد كاخ گلستان و كاخ نياوران عمارت تخت مراد عمارت كلاه فرنگ تخت كيكاووس رفتيم.


برچسب: هتل البرز تهران، هتل ايرانشهر تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۰۹:۱۳ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل ارم تهران و هتل پرشيا تهران

اواست آذر بود كه به يك مانور ايمني در تهران دعوت شديم اين مانور را دو هتل تهران برنامه ريزي كرده بودند. هتل ارم تهران كه در نزديكي پارك ساعي بود و هتل پرشيا تهران .هر دو هتل براي سه شب براي افراد دعوت سده اتاق رزرو كرده بودند و يك تور تهران گردي كه قرار بود براي ديدن كاخ هاي سعد آباد نياوران و عمارت مسعوديه پارك پليس پل طبيعت و برج ميلاد ما را ببرند. اتاق من به اندازه اي راحت بود كه من دوست نداشتم در تور شركت كنم ولي اسرار دوستان موجب شد من نيز با آنها در اين شهر بزرگ چرخي بزنم.


برچسب: هتل ارم تهران، هتل پرشيا تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۰۹:۰۶ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل جهان تهران و هتل مشهد تهران

قرار بر آن شده بود كه در پايان ترم دانشجويان برتر هر رشته را به يك اردوي گردشگري در تهران ببريم.حراست دانشگاه از ما خواسته بود كه دو هتل جداگانه براي خانم ها و آقايان بگيريم تا حرف و حديثي نباشد ما هم هتل جهان تهران و هتل مشهد تهران را كه هم به يكديگر نزديك بودند و امكانات رفاهي مناسبي داشتند را گرفتيم. دانشجويان را به بام تهران سورتمه دربند برج ميلاد پارك پليس كاخ موزه سعدآباد كاخ نياوران و ديگر مكان هاي تفريحي و تاريخي تهران برديم.

 


برچسب: هتل جهان تهران، هتل مشهد تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۰۸:۵۸ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل امير تهران و هتل پژوهش تهران

به دمبال آرامش بودم كمي به دور از شلوغي و چه جايي بهتر از هتل پژوهش تهران با زمين تنيس عالي براي تمرين براي من واقعا عالي بود ولي خانواده دوست داشتن در داخل خود تهران برايشان هتل بگيرم تا بتوانند راحت تر به تماشاي تخت مرمر خانه مشيرالدوله كاخ گلستان باغ فردوس پل طبيعت برج ميلاد و... بروند به همبن خاطر من در هتل امير تهران واقع در خيابان طالقاني برايشان اتاق گرفتم ولي خودم نرفتم و بيشتر وقتم را درياچه خليج فارس و زمين تنيس هتل گذراندم.


برچسب: هتل پژوهش تهران، هتل امير تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۸:۴۳ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل نيلو تهران و هتل طوبي

يادش بخير زياد با پدرت به تهران مي آمديم البته او بيشتر براي تز دكترايش كه در مورد تغييرات معماري در تهران به تهران مي آمد و من هم كه دليلي نمي خواستم ،هر جا او بود من هم بودم سعي مي كرد در هتل هايي كه امكانات رفاهي خوبي دارند اتاق بگيرد تا من راحت باشم براي همين بيشتر به هتل نيلو تهران و هتل طوبي مي رفتيم.يك روز اينقدر به ديدن بناهاي تاريخي رفتيم كه صدايم درآمد و بلند سرش داد زدم و گفتم خسته شدم چند تا كاخ از سعد آباد و نياوران و گلستان عمارت ها ي مختلف خسته شده ام مرا به يك جاي جديد ببر بيچاره يك هفته مرا به دركه و دربند و بام تهران و برج ميلاد برد.آخ كه چقدر دوست داشتني بود همسرم.


برچسب: هتل نيلو تهران، هتل طوبي، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۸:۱۰ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل آراميس تهران و هتل آكادمي

مسابقه فوتبال روز جمعه بود و تيم حريف قرار بود چهارشنبه به هتل آكادمي بيايد تا هم در آنجا تا زمان برگزاري مسابقه اقامت كنند و هم از زمين ورزشي اش براي تمرين استفاده كنند البته چند تن از بازيكنان به همراه خانواده هاي خود آمده بودند كه ما ترجيح داديم براي آنها در هتل آراميس تهران اتاق بگيريم و سعي كرديم تمام امكانات رفاهي را برايشان فراهم كنيم و تور تهرانگردي برايشان بگذاريم و به تماشاي بناهاي تاريخي و تفريحي مانند برج ميلاد ميدان آزادي بام تهران كاخ موزه سعد آباد و... ببريم.


برچسب: هتل آكادمي، هتل آراميس تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۷:۳۶ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل اسكان الوند تهران وهتل برج سفيد

نمي دانستيم چطور دو خانواده را با هم آشنا كنيم كه طبيعي جلوه دهد خانواده من در هتل اسكان الوند تهران بودند و خانواده نازي در هتل برج سفيد كه اين كار را سخت كرده بود.تمام بناهاي تاريخي را ديدم كه شايد هم را ببينيم از كاخ هاي نياوران و گلستان و سعدآباد گرفته تا عمارت عثماني و عمارت مسعوديه ولي نشد كه نشد.آخر طبيعت به دادمان رسيد(پل طبيعت) آنجا بود كه نقشه ما گرفت و بعد از خوش و بشي با هم آشنا شدند و ما به هدفمان رسيديم.


برچسب: هتل اسكان الوند تهران، هتل برج سفيد، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۷:۰۴ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل ايبيس تهران و هتل اسكان الوند

هم زمان با دو شركت قرار شد براي ساخت پروژه جلسه بگذاريم به گونه اي كه آنها از اين موضوع با خبر نشوند بنابراين در دو هتل جداگانه برايشان اتاق گرفتيم گروهي در هتل ايبيس تهران و گروهي ديگر در هتل اسكان الوند.پس از اتمام جلسه هر دو گروه را به صورت جدا گانه به ديدن بناهاي تاريخي باغ فردوس تخت مرمر پل طغرل كاخ نياوران كاخ موزه سعدآباد عمارت عثماني و عمارت مسعوديه برديم تا با ساختار و معماري كهن تهراني بيشتر آشنا شوند تا در ساخت پروژه راحت تر و بهتر طراحي كنند.


برچسب: هتل اسكان الوند، هتل ايبيس تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۶:۲۷ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل المپيك تهران و هتل فرودگاه امام خميني

مسابقات واليبال در ورزشگاه آزادي بود و ما هتل المپيك را براي تيم هاي ميهمان رزور كرده بوديم هم امكانات خوبي داشت و هم نزديك به مجموعه ورزشي آزادي بود ولي يكي از تيم ها براي آن كه چند روزي بيشتر در تهران بماند و دوري در اين شهر بزند كمي زود تر آمده بود ولي متاسفانه هتل تنها در روز رزرو به ما اتاق مي داد به همين خاطر ما براي آنها ناگذير در هتل فرودگاه امام خميني اتاق گرفتيم چون هم هتل خوبي بود و كاركنانش به چند زبان تسلت داشتند و هم نزديك فرودگاه بود.در آن مدت ميهمانان ما به باغ فردوسي كاخ سعدآباد پل طبيعت كاخ نياوران دركه دربند و بام تهران رفتند خاطره اي به ياد ماندني برايشان شد.


برچسب: هتل المپيك، هتل فرودگاه امام خميني، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۵:۴۶ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل سيمرغ وهتل پاريز تهران

يك بار در اواخر بهار به تهران آمده بوديم و در هتل سيمرغ اتاق داشتيم در آن روزها بيشتر به ديدن بناهاي تاريخي كاخ سعد آباد باغ فردوس كاخ نياوران موزه عبرت ايران موزه ملت رفتيم ولي من تهران را بخاطر دركه و دربندش دوست دارم آن هم در زمستان براي همين در روزهايي كه در ارتفاعات تهران برف آمده بود به تهران آمدم و در هتل پاريز تهران كه مسير نزديكي به دربند و دركه دارد اتاق گرفتم تا بتوانم راحت تر رفت و آمد كنم.


برچسب: هتل سيمرغ، هتل پاريز تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۲۳:۳۸ توسط:رزرو هتل موضوع: