رزرو هتل هاي تهران رزرو هتل هاي تهران .

رزرو هتل هاي تهران

هتل اسپيناس و هتل اسپيناس تهران

براي اجراي تئاتر به تئاتر شهر تهران داشتيم مي رفتيم ،يكي از اعضا در هتل اسپيناس يك آشنا داشت و از آنجايي كه هتل با مكان اجرار فاصله اي نداشت در آنجا برايمان اتاق گرفت.هتلي زيبا ،واقعا زيبا و ديدني انگار بناي تاريخي بود تا هتل.ما بعد از اجرا دوباره به هتل اسپيناس تهران بازگشتيم و دوشي گرفتيم و بعد به بيرون رفتيم تا سري به كاخ سعد آباد خيابان وليعصر طولاني و باغ فردوس و عمارت عثماني و پل رومي بزنيم و چند عكس يادگاري بگيريم.


برچسب: هتل اسپيناس، هتل اسپيناس تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۱۷:۳۲ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل پارسيان استقلال و هتل تاج محل

هر بار كه به تهران مي آمديم به هتل پارسيان استقلال مي رفتيم ولي اين بار ديگر تنها بودم و او بعد از 40 سال زندگي مشترك مرا تنها گذاشت و به دنيايي ديگر رفت. خيلي دوست داشتم دوباره به همان هتل بروم چون هم امكان رفاهي هئبي داشت و هم ياد آور خاطراتي خوب ولي دلم رزا نداشت به همين خاطر به هتل تاج محل رفتم ،از حق نگذريم هتل خوبي بود راحت و زيبا.در آن مدت به هر كجا ميرفتم او با من بود از بام تهران و كاخ سعد آباد گرفته تا موزه ها و برج ميلاد و...انگار دوست نداشت تنها باشم.


برچسب: هتل پارسيان استقلال تهران، هتل تاج محل، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۱۷:۰۲ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل استقلال وهتل استقلال تهران

مگر مي شود شهراورد باشد و تو استقلالي باشي و در هتلي يه غير از هتل استقلال تهران اتاق رزرو كني! معلوم است نمي شود حتي اگر هتل از ورزشگاه كمي فاصله داشته باشد.تمام دربي ها را شركت كرده بودم و هميشه يك روز زود تر مي رفتم و در هتل استقلال اتاق مي گرفتم و بعد از دربي به هتل باز مي گشتم و استراحتي مي كردم و فردايش به سمت رشت راه مي افتادم.هتل راحتي است امكانت رفاهي مناسبي هم داشت به همين خاطر من آنجا اتاريال مي گرفتم.هر وقت هم بعد بازي حال داشتم به يكي از نقاط ديدني تهران مي رفتم.تا حالا به برج ميلاد  ،باغ فردوس كاخ سعد آباد رفته ام .خيلي دوست دارم به پل طبيعت نيز بروم جاي ديدني است البته در عكس كه اينگونه است.


برچسب: هتل استقلال تهران، هتل استقلال، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۱۶:۳۰ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل پارسيان تهران وهتل پارسيان آزادي تهران

به خاطر بيماري كه همسرم داشت مجبور شديم به تهران سفر كنيم. در آنجا در هتل پارسيان تهران اتاق گرفتيم ،هتلي زيبا و با امكانات رفاهي بالا. دكتر براي همسرم آزمايشي نوشته بود كه جواب آن چند روزي طول مي كشيد تا بيايد. من و همسرم تصميم گرفتيم در اين چنر روز كمي در تهران بگرديم البته كمي، از كمي بيشتر.شبها را در برج ميلاد و بام تهران يا ميدان آزادي مي گذرانديم و روزها به ديدن آثار باستاني همچون كاخ سعد آباد،عمارت مسعوديه، باغ فردوس و ديگر نقاط ديدني اين شهر مي رفتيم. بهترين روز من روزي بود كه از هتل پارسيان آزادي تهران به پل طبيعت رفتيم.واقعا روز به ياد ماندني بود.


برچسب: هتل پارسيان تهران، هتل پارسيان آزادي تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۱۵:۴۸ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل پارسيان آزادي و هتل آزادي تهران

براي مسابقات كشتي به ايران سفر كرده بوديم،جام تختي ،چند روزي زود تر رفتيم تا اعضاي تيم به آب و هواي تهران عادت كنند.

در هتل پارسيان آزادي چند تا اتاق گرفتيم تا بچه ها بتوانند در مدتي كه به شروع مسابقات مانده است در آنجا تمريني داشته باشند.

متاسفانه تيم نتيجه خوبي نگرفت در آن دوره ما نيز براي اين كه بچه ها را از آن حال و هوا در بياوريم 3 روز بعد ز مسابقات نيز در هتل آزادي تهران مانديم و در آن مدت به برج ميلاد ،پل طبيعت ،باغ فردوس ،كاخ گلستان رفتيم، واقعا فكرش را نمي كردم اينقدر تهران جاي ديدني داشته باشد. به شما توصيه مي كنم به ايران رفتيد حتما به تهران سري بزنيد ،پشيمان نمي شويد


برچسب: هتل پارسيان آزادي تهران، هتل آزادي تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۱۵:۱۹ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل هاي تهران و هتلهاي تهران

بارها به خاطر كارهاي شركت به تهران رفته بودم و هر بار در يكي از هتل هاي تهران اتاقي مي گرفتم و چند روزي كه در آنجا بودم را در هتل مي گذراندم. ولي اينبار با خانواده ام و براي تفريح رفته بودم.در مدتي كه در تهران بوديم در يكي از بهترين هتلهاي تهران بچه ها را بردم در آن يك هفته اي كه در تهران بوديم به تماشاي پل طبيعت ،بام تهران ،عمارت مسعئذيع ،كاخ سعدآباد و ديگر نقاط ديدني اين شهر پر ازدحام بچه ها رفتند.تهران زيبا بود و پر از اماكن ديدني.


برچسب: هتل هاي تهران، هتلهاي تهران، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۱۴:۵۰ توسط:رزرو هتل موضوع: