رزرو هتل هاي تهران رزرو هتل هاي تهران .

رزرو هتل هاي تهران

راهنماي سفر به تهران

تهران شهري بزرگ در شمال ايران و پرجمعيت ترين شهر كشور است. با وجود اينكه قدمتي چند صد ساله دارد و در شمال شهر تاريخي ري كه سال ها پايتخت ايران بوده است واقع شده ولي به لحاظ اصالت بر خلاف ساير شهر هاي ايران داراي فرهنگ، سوغات يا ابنيه هايي نيست كه اصالت خود را از آنها گرفته باشد در واقع تهران شهري است كه با توجه به موقعيت سياسي خود و به ويژه در صده اخير مركز تردد مردم سراسر ايران و محل وقوع دو انقلاب تاريخ ساز براي كشور بوده است و در واقع ملقمه اي از همه ي فرهنگ هاي ايران است. به همين خاطر شما فرهنگ هاي اقوام و شهر هاي مختلف ايران را در هر گوشه اي از اين شهر ميتوانيد ببنيد. ولي در سال هاي اخير بعد مدرن و سرمايه داري نسبت به ديگر ابعاد آن برتري دارد. به همين خاطر چيز هايي را كه شما نميتوانيد در ساير شهر هاي ايران پيدا كنيد در تهران ميتوانيد آن را به آساني پيدا كنيد و اين براي مسافران شهر تهران مي تواند از جمله جاذبه هاي آن باشد. پس اگر دنباله تازه ها هستيد پيشنهاد ميكنيم كه مسير سفر خود را به سمت تهران بچرخانيد.

براي هر مسافري در بدو ورود به شهر تهران مسئله اقامت در اولويت قرار دارد. هتل هاي تهران در سراسر شهر به اندازه كافي پراكنده شده اند و شما با توجه به محل هايي كه براي تردد براي شما اولويت دارد مي توانيد هتل خود را انتخاب كنيد. براي مثال اگر قصد رفتن به نمايشگاه بين المللي تهران را داريد ميتوانيد يك اتاق مناسب در هتل استقلال رزرو كنيد يا اگر براي تجارت به تهران مي آييد و مي خواهيد يك قرار كاري تمام عيار را تدارك ببينيد پيشنهاد ما رزرو اتاق در هتل تازه تاسيس و 5 ستاره هتل اسپيناس پالاس است. شما در هتل اسپيناس پالاس تهران مي توانيد شبي آرام را در محيطي مجلل سپري كرده و صبح پس از صرف صبحانه اي كامل، در فضاهاي تعبيه شده هتل جلسه كاري خود را با خيال راحت و با بهره گيري از كادر مجرب هتل اسپيناس پالاس بر گذار كنيد.

از ديگر موارد مهم در مدت اقامت شما در شهر تهران غذا مي باشد. در تهران شما غذاي خاصي را نميتوانيد پيدا كنيد ولي غذا هاي خاص هر شهر ديگري را در رستوران هاي شهر تهران ميتوانيد پيدا كنيد اينجا پر است از انواع رستوران ها با غذا هاي سنتي و محلي و فست فود هاي باحال و شيك. ميانگين قيمت غذا در رستوران هاي گران قيمت حدود 60 هزار توان و در رستوران هاي معمولي 15 هزار تومان مي باشد.

براي سفر به تهران نيز مي تونيد از فرودگاه هاي امام خميني و مهرآباد و همچنين از ترمينال هاي اتوبوس راني تهران كه در چهار طرف و مركز شهر قرار دارند و به سراسر ايران در هر ساعتي اتوبوس در آنها يافت ميشود استفاده كنيد. همچنين راه آهن تهران در خيابان وليعصر نيز قطار براي تردد در ايران را دارد به ويژه براي مسير تهران به مشهد و بر عكس و همچنين شما ميتوانيد از امكانات رزرو هتل مشهد در فرودگاه هاي مشهد نيز استفاده به عمل بياوريد.

در آخر هم تهران پر است از مكان ديدني انواع موزه هاي، بنا ها، كاخ ها و فضا هاي طبيعي و جاذبه هاي فضاي سبز كه از ديدن آنها لذت خواهيد برد و به ويژه لذت خريد در انواع پاساژ ها و مراكز خريد بسيار بزرگ كه در سطح خاورميانه تك هستند.


برچسب: تهران، هتل هاي تهران، هتل، هتل اسپيناس پالاس، هتل استقلال، رزرو هتل مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۵:۳۶ توسط:رزرو هتل موضوع:

ديدنيهاي چابهار

ين مسجد در روستاي دزك در ۳ كيلومتري هتل فردوس چابهار شرق سراوان واقع شده است. زمان ساخت مسجد مشخص نيست. احتمال داده مي‌شود كه اين مسجد به زمان دوران صفويه تعلق داشته هتل فردوس چابهار باشد. مصالح به كار رفته در ديوارها و ستون‌ها از خشت وچينه و پوشش سقف از فرآورده‌هاي نخل و خرما و گز و كنار است.ساختمان قديمي فرمانداري چابهار كه از دوران قاجار به جا مانده، اكنون موزه محلي چابهار است. اين بنا بر روي سكويي به ارتفاع يك و نيم متر و به وسعت حدود ششصد و پنجاه متر مربع بنا شده و داراي سه درب ورودي، مجموعه اتاق‌ها، راهرو و… است. هتل ليپار چابهار بنا در دو طبقه ساخته شده است كه قسمتي از آن بوسيله سكويي با سقف چوبي و ستون آهني احاطه شده است.اين تالاب به تالاب صورتي نيز موسوم است و از مناطق زيبا و طبيعي منطقه است كه با چشم‌اندازي هتل ليپار چابهار فوق‌العاده در ۱۵ كيلومتري شرق چابهار در نزديكي روستاي رمين و در مسير جاده ساحلي چابهار-گواتر قرار گرفته است. وجود پرندگاني چون چنگر، فلامينگو، كشيم، انواع حواصيل، طاووسكن، باقرقره، تيهو، عقاب دشتي، زيبايي اين منطقه را دوچندان نموده است.غارهاي بان مسيتي به مجموعه غارهايي در ۵ كيلومتري شمال باختري روستاي تيس در دامنه كوه شهبازبند (در نزديكي چابهار) گفته مي‌شود. يك غار طبيعي و دو غار مصنوعي در كنار هم قرار دارند. غار اول طبيعي و به شكل هتل لاله چابهار نيم‌دايره و با استفاده از روش تراشكاري درون غار و دهانه آن توسعه پيدا كرده است. يك آرامگاه كوچك از گچ به صورت دوسطح هتل لاله چابهار افقي كه بر روي يكديگر قرار دارند و فاقد آثاري مانند سنگ‌نبشته، خط و لوحه در عمق يك متر از سطح غار ديده مي‌شود كه در گرد آن يك فضاي كوچك وجود دارد.


برچسب: چابهار، هتل فردوس چابهار، هتل ليپار چابهار، هتل لاله چابهار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۵:۲۰ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل پارس اهواز و هتل پرشيا اهواز

هتل پارس اهواز در سال 1352 در ۵ طبقه و 136 واحد به بهره برداري رسيده است اين هتل در مجاورت رود كارون و پل معروف شهر اهواز يعني پل سفيد واقع شده است. مساحت كل زمين هتل پارس طبق اسناد 46015 متر مربع و زير بناي كل هتل 10129 متر مربع مي باشد. در حال حاضر هتل پارس بهترين و پرطرفدار ترين هتل اهواز مي باشد. هتل پرشيا اهواز از مزايا اين هتل واقع شدن در مركز شهر است. آخرين بازسازي هتل پارس در سال 1393 انجام شد. هتل پارس اهواز عضو گروه هاي هتل پارس مي باشد.


برچسب: هتل پارس اهواز،هتل پرشيا اهواز، رزرو هتل هاي اهواز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۴۳:۱۰ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل آزادي رامسر و هتل پارسيان آزادي رامسر

هتل آزادي رامسر همچون نگيني بر انگشتري سبز و آبي در دامنه رشته كوههاي البرز و در مركز شهرستان رامسر قرار دارد. هتل هتل پارسيان رامسر داراي 152 باب اتاق و سوئيت مجلل با امكانات و تجهيزات مدرن و امكانات تفريحي از قبيل استخر شنا، آبگرمهاي معدني و طبي، پارك كودك، سينماي اختصاصي ، زمين ورزش و رستورانهاي باشكوه و مجلل ، سفره خانه و چاي خانه سنتي تي ته و سالنهاي كنفرانس متعدد و مجهز به سيستم صوتي و هتل پارسيان آزادي رامسر تصويري براي برگزاري همايش و سمينارهاي علمي، آموزشي و تفريحي مي باشد.


برچسب: هتل آزادي رامسر،هتل پارسيان آزادي رامسر،رزرو هتل هاي شمال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۴۱:۵۴ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل هاي يزد و هتل يزد

خانه در سال ۱۲۸۶ قمري ساخته شد. مالك آن حاجي محمد ابراهيم لاري بوده است. سابقاً به عنوان خانقاه نعمت الهي از آن استفاده مي شد. درها، پنجره ها، ارسي ها و اتاق هاي آينه كاري و نقاشي شده آن يكي از نمونه هاي زيبا و عالي خانه هاي اعياني قرن سيزدهم هتل هاي يزد است. خانه حاج كاظم رسوليان اين خانه كه بيش از يك قرن از عمر آن مي گذرد، در محله سهل بن علي يزد واقع شده و شامل دو بخش متمايز به صورت بيروني و اندروني است. اين خانه كه يكي از خانه هاي ارزشمند يزدي است، در سال ۱۳۶۸ به صورت وقف در اختيار دانشگاه يزد قرار گرفت و پس از مرمت، به عنوان هسته اوليه دانشكده معماري و شهر سازي حيات نوين خود را آغاز كرد. خانه ملك التجار اين خانه نمونه در حدود يك صد هتل يزد و بيست سال قبلي در يكي از بازارهاي مهم شهر ساخته شده و متعلق به ملك التجار (متوفي به سال ۱۳۳۳ خورشيدي) است.


برچسب: هتل هاي يزد، هتل يزد، رزرو هتل، هتل، يزد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۲۴:۳۸ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل همام اصفهان

مسجد جامع عباسي (مسجد شاه) ساختمان مسجد جامع عباسي و درضلع جنوبي ميدان تاريخي اصفهان در سال ۱۰۲۰ هجري قمري به فرمان شاه عباس اول در بيست و چهارمين سال سلطنت وي شروع شد. كتيبه سردر مسجد به خط ثلث " عليرضا عباسي" در سال ۱۰۲۵ نگاشته شده و حاكي از آن است كه شاه عباس اين مسجد جامع را از مالي خالص خود بنا كرده وثواب آن را به روح جد اعظم خود " شاه طهماسب " اهدا نموده است. هتل همام اصفهان در ذيل اين كتيبه كتيبه ديگري است كه از استاد علي اكبر اصفهاني ( مهندسي معمار مسجد ) تجليل شده است . مسجد شيخ لطف الله اين مسجد بي نظير شاهكار ديگري از هنر معماري و كاشي كاري قرن يازدهم هجري قمري است كه به فرمان شاه عباس اول در مدت ۱۸ سال ساخته شده است. ساخت سردر معرق آن در سال ۱۰۱۱ هـ. ق اتمام يافت و ساختمان تزئينات آن در سال ۱۰۲۸ هجري قمري به اتمام رسيده است. كتيبه سردر آن به خط كمپ متين آباد ثلث عليرضا عباسي و به تاريخ سال ۱۰۱۲ هجري قمري است معمار و بناي مسجد " استاد محمدرضا اصفهاني " است كه نام او در داخل محراب زيباي مسجد در لوحه كوچكي ذكر شدهاست.


برچسب: هتل همام اصفهان، رزرو هتل، اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۲۴:۰۳ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل چهل پنجره اصفهان و هتل صبا اصفهان

آبشار كرد عليا اين آبشار كه در ۹۰ كيلومتري غرب اصفهان و در ارتفاعات دالانكوه قرار دارد. از آب شدن برف هاي دالانكوه به وجود آمده است و در بهار منظره بسيار زيبايي ايجاد مي كند. هتل چهل پنجره اصفهان چشمه آب معدني ورتون در ۴۳ كيلومتري جاده اصفهان به يزد جاده اي فرعي وجود دارد كه پس از طي ۱۸ كيلومتر به ناحيه ورتون مي رسد. بعد از ورتون در فاصله ۱۲ كيلومتري. چشمه هاي معدني ورتون قرار گرفته اند. در اين منطقه حمام هايي به سبك دوره صفويه است كه اكثراً مخروبه اند و برخي از آنها كه سالم است مورد استفاده مردم قرار مي گيرد. آب گرم ورتون از دسته هتل صبا اصفهان آب هاي كلروره بي كربناته و سولفاته گرم است. خواص درماني استحمام در اين آب عبارت است از : تسكين دهندگي دردهاي عصبي و رماتيسمي . اين آب در صورت نوشيدن باعث ازدياد ترشح معده مي گردد. به سبب وجود سولفات سديم در تركيب آن و اين آب خاصيت ملين دارد و سرانجام وجود آهن در تركيب آن و در درمان كم خوني موثر است.

 


برچسب: هتل چهل پنجره اصفهان، هتل صبا اصفهان، رزرو هتل، هتل، اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۲۳:۳۲ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل زهره اصفهان و هتل زنده رود اصفهان

پل شهرستان اين پل در ناحيه "جي" قديم و ۴ كيلومتري شرق هتل زهره اصفهان واقع شده و قديمي ترين پلي است كه بر زاينده رود احداث شده است. پل شهرستان از نظر معماري فوق العاده جالب توجه است و به عقيده باستان شناسان اساس و بنياد آن به دوره ساسانيان مربوط است؛ ولي ساختمانهاي روي پل از نحوه معماري دوره اسلامي متأثر گرديده اند. پل مارنان نام اين پل كه در اصلي "مار بين" نام داشته و از كلمه " مهربين " اوستايي اخذ شده است. قرن ها قبل از ظهور زرتشت و معبد مهرپرستان بر فراز كوه سنگي قرار داشت. هتل زنده رود اصفهان نام اين بلوك در دوره ساسانيان مهربين بود و در طول مدت ۱۴ قرن دوره اسلامي به " ماربين " معروف شد. پل مارنان واسطه اتصال دو ساحل شمالي و جنوبي رودخانه در غربي ترين سمت شهر اصفهان بود.


برچسب: هتل زهره اصفهان، هتل زنده رود اصفهان، رزرو هتل، هتل، اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۲۲:۵۵ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل ونوس اصفهان و هتل آزادي اصفهان

پل خواجو پل خواجو يا " پل شاهي " كه از اواخر دوره تيموري شالوده هايي داشته است. به امر شاه عباس دوم درسال ۱۰۶۰ هجري به صورت امروزي آن ساخته شد. غرفه هاي آن با تزئينات كاشي كاري و نقاشي پوشيده شده است. پل خواجو به هنگام طغيان آب زاينده رود. هتل ونوس اصفهان منظره اي ديدني مي يابد. براي اقامت موقتي شاه صفوي و خانواده او در وسط پل ساختمان مخصوصي كه به نام " بيگلربيگي " شهرت دارد. بنا شده است. اين ساختمان هم اكنون نيز وجود دارد. اتاق هاي آن داراي تزئينات نقاشي است. نام اصلي اين پل در مآخذ دوران صفوي، پل شاهي آمده است. و خواجو نامي است كه طي دو قرن اخير به مناسبت مجاورت با محله خواجو به آن اطلاق شد. نام اين پل هيچ ارتباطي به نام شاعر هتل آزادي اصفهان قرن هشتم هجري يعني خواجوي كرماني ندارد. اين پل در سالهاي نه چندان دور به نامهاي "پل شيراز " و " پل بابا ركن الدين " معروف بوده است.


برچسب: هتل ونوس اصفهان، هتل آزادي اصفهان، هتل، اصفهان، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۲۲:۱۳ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل جهانگردي اصفهان و هتل سنتي عتيق اصفهان

پل الله وردي خان ( سي وسه پل ) اين پل كه در نوع خود شاهكار بي نظيري از آثار دوره شاه عباس اول صفوي است. به هزينه و نظارت سردار معروف او " الله وردي خان " بنا شده هتل جهانگردي اصفهان است. اين پل به نام هاي "سي و سه چشمه ", "چهار باغ" و " جلفا " و بالاخره " زاينده رود " معروف است . تاريخ بناي اين پل را شيخ علي نقي كمره اي شاعر زمان شاه عباس در يك قطعه شعر به ماه تاريخ و سال ۱۰۰۵ هجري ذكر كرده است. اين سال مقارن ايامي است كه خيابان چهارباغ نيز هتل سنتي عتيق اصفهان احداث شده است . اين پل در حدود ۳۰۰ متر طول و ۱۴ متر عرض دارد و طولاني ترين پل بر روي زاينده رود است. در دوره صفويه مراسم جشن آبريزان يا آبپاشان در كنار اين پل صورت مي گرفت.


برچسب: هتل جهانگردي اصفهان، هتل سنتي عتيق اصفهان، رزرو هتل، هتل، اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۲۱:۳۸ توسط:رزرو هتل موضوع: